THIS BLOG BELONG TO ME AND MY MAMA..!!

"blogcahayamama.blogspot"

BLOG INI ADALAH BLOG SUKE-SUKI MASAKAN KAMI DAN BLOG JOIN CONTEST..

~~ MOHON KERJASAMA KALIAN SEMUA ~~

SEMUA GAMBAR-GAMBAR DALAM BLOG NI ADALAH HAK MILIK KAMI PERSENDIRIAN..
DO NOT COPYRIGHT!




My Sweetlove Followers

Saturday 4 June 2011

"Kalau Saya dapat RM300"


Assalamualaikum sume,..

Kali ni CM join giveaway dari kak Safra Shukry,.klik banner ek kalau korang nak join,.hehe,.giveaway ni best sebab die nak bagi adiah RM300 cash kat kite-kite yang menang!,.tak percaye??,.siriess keh die nak bagi,.hehe,.kalo tak pecaye,moh kite ke sane sekarang,.



Bile dah bace semua syarat-syarat, CM dah ready nak story ape CM nak buat kalau dapat duit RM300 tu,.hehe,.

Jom kite mulee,.ehhe,.berdebar rasenye nak story,.cehh!,.ehemm,.

_________________________________________________


"Kalau saya dapat RM300, niat saya nak kabulkan impian mak dengan duit giveaway tu,harap-harap tercapai la,.sebab utamanye adalah mak dah lame teringin nak buat majlis bacaan Yaasin kat rumah..rasenye dari taon lepas lagi tapi ade je masalah timbul,so takdapat buat lagi sampai la sekarang,.impian mak tu nampak macam simple je kan tapi nak merealisasikannya tuu amatlah payah!,.atas sebab kekangan duit yang tak menentu sebelum ni,.


Mak nak bersedekah kat kawan-kawan ngan jiran-jiran,.bile dapat buat majlis Yaasin tu nanti,dapatlah buat jamuan makan skali sambil bersedekah kan?,.Jadi, kalau saya dapat RM300 tu, insyallah cukup untuk buat mak puashati ngan ape yang die nak,.dan akan bertambahlah rezeki mak dan keluarga lepas ni,.dan yang paling penting,berpanjangan pahala rezeki yang Kak Safra bagi tu,.jika diizinkan Allah,.


Kak Safra,doakan impian mak tercapai ek,.even takde rezeki dapat 300 tu.saya tetap nak buat jugak nanti ngan mak,kene kumpul duit secepat mungkin sebelum bulan Ramadhan,hehe.insyallah,.


Untuk diri sendiri pulak,target besar sangat tu takde la lagi buat mase ni,sebab target saya ciput-ciput je,taksampai pon 300,.hehe,.tapi rezeki Allah,mane kite nak tau kan,.kalau dapat, saya nak beli hand-mixer,.sebab saya suke buat kek,.tapi pengadun kat rumah tu dah lame rosak,.terbengkalailah resipi-resipi baru yang nak di cube,huhu,.jadi,tu je la target saya buat mase ni,hehe..


Thank tau Kak Safra,.semoga Allah bagi rezeki yang melimpah sebab akak rajin nak bagi hadiah kat kengkawan kan,.panjang pahalanye tu kalau ade yang beli sesuatu yang berilmu dan sesuatu yang bleh dipakai,.


Oke,panjang sangat pulak,.thank kak sudi bace,..kengkawan yang lain,jom la join,.mane tau rezeki terbang melayang ni,.hehe,.

klik sini,.

Tarikh Tutup : 15 Julai 2011

Nak tag :

1. Cempaka Kuning

2. Noyis gila Kentang

3. Deqlis

Gudluck untuk korang yang di tagged,.hehe,.samesame kite langsaikan ape yang terpendam,.hehe



3 kata-kata hikmat!:

noyis gila kentang~~ said...

tag kak tag!!t noyis join.hadiah bes.hehe.:D

deqlis said...

thanks tag deqlis...

hari nie jap g deqlis join...wow! menang best nie..:-) gud luck!

deqlis said...

jom join


Nak menang tiket wayang dan headset? jom join contest ini.
dan nak menang sesuatu? jom teka percutian saya.
NAK MENANG IPAD2? KLIK SINI